سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پوست، مو، زیبایی و لاغری

نظر

این واقعیت که بینی در وسط صورت هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی قرار دارد ، آن را به مرکز جذابیت تبدیل می کند. بینی به ترتیب از بیرون به داخل از پوست ، زیر جلد ، عضلات ، اسکلت غضروف – استخوان و مخاط تشکیل شده است. دیواره غضروف و استخوان در خط میانی وجود دارد که سپتوم نام دارد. روی دیواره های بیرونی ، سازه های عملکردی به نام توربینیت وجود دارد که هوای تنفس را گرم و مرطوب می کند. ضخامت پوست یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده نتایج جراحی زیبایی بینی است. اسکلت غضروف -استخوان در حین عمل تغییر می کند. در حالی که تمام تغییرات از زیر پوست نازک نشان داده می شود ، پوست ضخیم می تواند از دیده شدن این تغییرات جلوگیری کند. برای نتیجه بهتر ضخامت متوسط پوست بهترین است.

هدف از رینوپلاستی چیست؟

هدف اصلی ازعمل، ایجاد بینی طبیعی و بهتر که با صورت شما سازگار است. هر عمل برای نتیجه بهتر انجام می شود ، اما انتظار داشتن نتایج عالی از هر عمل غیر واقعی می باشد. نتیجه عمل تنها به توانایی و تجربه  متخصص بستگی ندارد. مربوط به سن بیمار، سلامت عمومی ، وضعیت پوست ، اسکلت استخوانی ، استعمال سیگار ، ترمیم زخم و ساختار آناتومیکی است.

در چه سنی باید رینوپلاستی انجام شود؟

رینوپلاستی عملیاتی است که معمولاً توسط افراد جوان بین 18 تا 35 سال درخواست می شود. در مواردی که انسداد بینی پیشرفته وجود دارد ، جراحی در سنین  کم تر قابل انجام است.

آیا رینوپلاستی یک عمل دشوار است؟

بله ، جراحی زیبایی بینی آسان نیست. جراحی زیبایی بینی یکی از سخت ترین جراحی های زیبایی صورت است. ویژگی های منحصر به فرد هر چهره به چالش کشیده می شود. هنگام حفظ یا ترمیم عملکرد بینی ، اصلاح شکل بینی مطابق با صورت فرد مهم ترین چالش است. نتیجه ی موفقیت آمیز با رابطه خوب متخصص و بیمار حاصل می شود.

آیا رینوپلاستی بر تنفس من از طریق بینی تاثیر می گذارد؟

حفظ عملکردهای فیزیولوژیکی بینی هنگام رینوپلاستی بسیار مهم است. به عبارت دیگر ، عملکردهای بسیار مهم بینی نباید قربانی زیبایی ظاهری شود. در شرایط عادی ،  عمل زیبایی بینی باعث انسداد بینی نمی شود. سپتوم، بینی را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و مکانیسم اصلی پشتیبانی را تشکیل می دهد. انحراف سپتوم ممکن است به دلیل ژنتیکی یا تروما رخ دهد. علاوه بر این ، رشد توربینیت در دیواره جانبی بینی ممکن است باعث مشکلات تنفسی شود. غشاهای مخاطی که داخل بینی را پوشانده است به دلیل آلرژی و سیگار کشیدن می توانند رشد کرده و متورم شوند.  همه این دلایل ممکن است باعث گرفتگی بینی در بیمار شود. در این راستا ، بیماران باید مورد معاینه قرار گیرند و یافته های معاینه برای بیمار توضیح داده شود. تمام دلایل انسداد باید در حین عمل اصلاح شود زیرا عبور هوا پس از جراحی بینی 20-10? کاهش می یابد.

 

در مورد رینوپلاستی بیشتر بدانید

آیا قبل از عمل باید عکس تهیه شود؟

قبل از عمل باید عکس گرفته شود. از 6 جهت مختلف عکس گرفته می شود: نمای جلویی ، 2 طرف ، 2 مایل و پایه. با توجه به شرایط بیمار می توان عکس اضافی ایجاد کرد. لازم است 6 ماه و 1 سال بعد از عمل مجدداً از آن عکس گرفته شود.

آیا می توانم ببینم بینی من بعد از عمل چگونه به نظر می رسد؟

هر متخصص برای نشان دادن نتایج برآورد شده از عمل ، مسیر متفاوتی را دنبال می کند. برای این منظور می توان از آینه ها  ، عکس با اندازه طبیعی و برنامه های رایانه ای استفاده کرد. محیط رایانه محیطی را فراهم می کند که بیمار و متخصص بتوانند ایده های خود را به اشتراک بگذارند و در مورد انتظارات و نتایج به توافق برسند.