سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پوست، مو، زیبایی و لاغری

نظر

برنامه های درمانی هایفوتراپی پوست نیازهای متنوعی را در زمینه زیبایی هدف قرار می دهند، از جمله:

  • جوان سازی صورت با افزایش کلاژن جدید
  • لیفت صورت و گردن با کشیدن پوست از طریق انقباض کلاژن
  • لاغری و زاویه دهی با استفاده از پالس های متمرکز فراصوت برای تجزیه سلول های چربی جهت لیپولیز و کشیدن پوست.

کدام مناطق بدن را می توان با هایفو درمان کرد؟

  • لیفت ابرو
  • چشم ها: کیسه زیر چشم، خطوط پنجه کلاغی
  • گونه ها: خطوط خنده، خطوط بغض
  • چانه: غبغب ، افتادگی پوست در ناحیه فک
  • گردن: علائم پیری، افتادگی پوست
  • ایجاد خط V شکل برای فک
  • رفع چین و چروک گردن و ناحیه دکلته

هایفو چگونه عمل می کند؟

در صورت وجود میزان بالای کلاژن و الاستین در لایه درم، پوست ما استحکام خود را حفظ می کند. زمانی که بدن تولید کلاژن خود را کاهش می دهد، لایه های بالای پوست دچار چروک و افتادگی می شوند. برای معکوس کردن این اثر هایفو با ارسال انرژی فراصوت به لایه درم پوست، تولید کلاژن را تحریک می کند. موج انرژی آسیب کوچکی را روی بافت ایجاد می نماید. با شروع فرایند بهبود بافت، کلاژن جدیدی تولید می شود که به طور طبیعی پوست را سفت می کند. برای رسیدن به این هدف تکنولوژی هایفو روی چهار لایه مختلف پوست  اثر می گذارد. این چهار لایه بر روی ظاهر پوست تاثیر می گذراند و عبارتند از اپیدرم، درم، چربی زیر جلدی و سیستم عضلانی سطحی (SMAS). به همین دلیل هر کدام از کارتریج های مختلف دستگاه هایفو برای همگرا کردن انرژی در عمق خاصی از لایه های پوستی طراحی شده است. در طی جلسات درمان صورت و گردن، به توجه به رشد کلاژن جدید پوست فرد به طور شگفت انگیزی جوان تر می شود. بعلاوه پس از یک جلسه، پوست بیمار به طور مداوم با ادامه فرایند تولید کلاژن جدید بهبود می یابد. مزیت عمده این روش این است که شما تنها با یک جلسه درمانی به نتیجه مطلوب زیبایی پوست دست خواهید یافت.

 

هایفوتراپی پوست صورت و گردن

 

کشیدن و لیفت پوست صورت و گردن

هایفو با ایجاد امواج فراصوت یا اولتراسوند در عمق های انتخاب شده به زیر پوست، تولید مجدد کلاژن را تحریک می کند. پوست از طریق انقباض کلاژن کشیده شده و با تولید کلاژن جدید ظاهر صورت، گردن و قفسه سینه را بهبود می بخشد. در نتیجه ی درمان، چین و چروک ها و خطوط صورت کاهش یافته و افتادگی های پوست کشیده شده و استحکام می یابند، و در نهایت پوست جوانسازی شده و می تواند ظاهری جوان تر داشته باشد. همه ی این تاثیرات از طریق روشی غیر تهاجمی و بدون نیاز به ایجاد برش در پوست و تنها با اعمال انرژی به لایه های زیرین پوست به دست می آید. یک جلسه درمانی هایفو می تواند بلافاصله نتایجی را ایجاد کند که در ماه های بعد با تولید کلاژن و الاستین در بدن فرد ادامه می یابد.

آیا هایفو دردناک است؟

اکثر افراد در زمان اعمال امواج تنها ناراحتی کمی احساس خواهند کرد.

عوارض جانبی هایفو چیست؟

بیماران ممکن است تا چند ساعت یا چند روز پس از درمان قرمزی پوست را تجربه کنند. ممکن است مقداری تورم خفیف، سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس به طور موقت رخ دهد.

چه زمان می توان نتایج هایفو را مشاهده کرد؟

 ممکن است که برخی از اثرات درمان را بلافاصله مشاهده کنید. با این وجود ممکن است مشاهده نتایج تا 3 ماه به طول انجامد و پیشرفت این نتایج تا 7 ماه پس از درمان ادامه خواهند داشت.

ماندگاری نتایج به دست آمده از هایفو چه مدت است؟

نتایج یک جلسه درمانی هایفو می تواند بیش از یک سال طول بکشد. هر چند نتایج به دست آمده و ماندگاری آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است.